Arra törekszünk, hogy a lehető legjobb online élményt biztosítsuk Neked, ezért sütiket használunk. A sütik egyszerű szöveges fájlok, amelyeket a számítógéped tárol. Ezek a fájlok biztonságosak és soha nem tartalmaznak bizalmas információt. Ha tovább böngészed weboldalunkat, feltételezzük, hogy szívesen fogadod az innen érkező sütiket. Ha szeretnéd, bármikor módosíthatod a sütikre vonatkozó beállításokat. Elfogadom
Termékek Menü
0
   

Általános szerződési feltételek

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a stilusosutazas.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Vásárló a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

 

2. Az Értékesítő

 

Cégnév:

Hekki Kft.

Székhely:

3232 Mátrafüred, Abasári utca 12.

Üzletünk címe:

1042 Budapest, Árpád út 97.

Levelezési cím:

1042 Budapest, Árpád út 97.

Web oldalaink:

www.hekkikft.hu és www.stilusosutazas.hu

E-mail címünk:

info@hekkikft.hu és info@stilusosutazas.hu

Telefonszámunk:

06 1 789 1070

Mobilszámunk:

06 20 379 2320

Cégjegyzékszám:

10-09-028474 - Heves Megyei Cégbíróság

Adószám:

14028841-2-10

EU adószám:

HU14028841

Adatkezelési nyilvántartási szám:

NAIH-65393/2013.

Hatósági engedély szám:

80/2011/B - csomagküldő és internetes kereskedelem

Bankszámlaszám:

Raiffeisen Bank Zrt. - 12010422-01449521-00100001

 

3. A webáruházban történő vásárlás

 

3.1 A termék kiválasztása

A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét, árát.

Az egyes termékeknél látható, hogy az adott termék van-e készlet vagy nincs, illetve mennyi van raktáron. A készletek 30 percenként frissülnek.

Weboldalunkon a Vásárlónak van lehetősége terméket keresni, akár kulcsszó alapján, akár termékkód alapján. A keresési feltételeknek megfelelő terméktalálatok listaszerűen jelennek meg.

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi, a gomb mellett a szükséges darabszámot is be tudja állítani. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. Itt van lehetőség az egyes termékek törlésére is, amelyet a Törlés (x) gombbal tehet meg. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. A Vásárló folytathatja is a vásárlást, azaz újabb termékeket helyezhet a Kosárba, a „Vásárlás folytatása” gombbal, illetve, ha befejezni kívánja a vásárlást, akkor a „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával teheti azt meg.

 

3.2 A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált Vásárlóként szeretne-e belépni, új Vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni. Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új Vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait (név, telefonszám, e-mail cím, számlázási cím, valamint, ha ettől eltérő a szállítási cím, illetve jelszó), amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Új Vásárlóként választhat, hogy magánszemélyként vagy jogi személyként kíván regisztrálni. Jogi személyként való regisztráció esetén adószám megadása is kötelező. A Vásárló regisztrációjának törlését e-mailben kérheti az Értékesítőtől, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A Vásárló felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles az Értékesítőnek bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét. A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Vásárlási szándéktól függetlenül a „Belépés” menüpont segítségével tud belépni a Vásárló. Ezek után tudja a módosítani a regisztráció során megadott adatokat, illetve láthatja korábbi megrendeléseit, valamint nyomon követheti azokat.

3.3 Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, és a 27% ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

 

3.4 A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

 

3.5 Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt az Értékesítő felé.

 

3.6 Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és egyet a várható szállítási időpontról.

Amennyiben e visszaigazolás a Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termékek nevét, árát, mennyiségét, a választott fizetési és szállítási módot, valamint a Vásárló egyéb megjegyzését.

Kollégáink telefonon is egyeztetnek Önnel, kiváltképp akkor, ha a termék beazonosításához pontos méretek szükségesek. Az e-mailben található telefonszámok valamelyikén Ön is eléri kollégáinkat.

 

3.7 Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a Vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a Vásárlók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

 

3.8 Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, utánvéttel történő fizetésre, illetve bankkártyás vagy készpénzes fizetésre a Márkaboltunkban

Ha a Vásárló banki utalással szeretné a termék ellenértékét kiegyenlíteni, akkor ezt a megadott számlaszámra megteheti, de érdemes előtte az eladóval egyeztetnie, hogy minden kedvezmény érvényesítve legyen (ha van ilyenre jogosultsága) és biztosan minden termék egyszerre szállítható legyen, illetve a HEKKI Kft. el tudja küldeni a számlát, amely alapján tud utalni.

A fizetés megérkezése után kerül a csomag kiszállításra, addig készenléti állapotban van.

Ha a Vásárló utánvéttel szeretné a termék árát kiegyenlíteni, akkor ezt a fizetési módot kell a vásárlási folyamat alatt kiválasztania. Ilyen estben a termék kiszállításakor a futárnak kell a termék árát és az esetleges szállítási költséget megfizetni.

Márkaüzletünkben való átvételkor készpénzzel, vagy bankkártyával is kiegyenlíthető a számla végösszege. Ezt a fizetési módot kell kiválasztani a vásárlási folyamat közben. Ilyenkor nincs szállítási költsége a termékeknek.

 

3.9 Szállítás

A küldemények kézbesítése, futárszolgálattal, történik. 

Szállítás Magyarországon belül:

  • saját kiszállítás
  • futárszolgálattal - Royal Futár Hungária Kft. (www.royal.hu)
  • futárszolgálattal - DPD Hungária Kft. (www.dpd.com/hu)

A termék átvételekor a Vásárló köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Vásárló kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után az Értékesítőnek utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét az Értékesítő díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Értékesítő felelősséget nem vállal!

  • személyes átvétel Márkaboltunkban: THULE Márkabolt 1042 Budapest, Árpád út 97.

Előzetes egyeztetés után hétfőtől péntekig 9.00-18.00 óra között, valamint szombaton 9.00-13.00 óra között vehető át a csomag Márkaboltunkban.

A termék átvételekor a Vásárló köteles a terméket megvizsgálni, hogy sérülésmentes-e, illetve minden részét megkapta-e. Pénztártól való távozás után reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Értékesítő felelősséget nem vállal!

 

3.10 Szállítási idő

Igyekszünk a lehető leggyorsabb módon szállítani a megrendelt árucikket, a pontos szállításról telefonon vagy e-mailben értesítjük! Az áru átvételekor a Vásárló a fuvarlevél és a számla aláírásával igazolja a hiánytalan és sérülésmentes teljesítést.

A futár a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít az Ön által megadott címre. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető. Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a futár felvehesse Önnel a kapcsolatot.

3.11 Szállítási díjak

Szállítási díjak listaáras termékekre:

Budapestre:

Vidékre:

0 - 10.000 Ft közötti vásárlás esetén:

1.500 Ft / csomag

2.000 Ft / csomag

10.000 Ft és 40.000 Ft közötti vásárlás esetén:

ingyenes

2.000 Ft / csomag

40.000 Ft feletti vásárlás esetén:

ingyenes

ingyenes

 

 

 

Szállítási díjak akciós termékekre:

Budapestre:

Vidékre:

 

 

Tetőre szerelhető kerékpártartók esetén:

1.000 Ft / db

1.000 Ft / db

 

 

Hátsó ajtóra szerelhető kerékpártartók esetén:

1.500 Ft / db

1.500 Ft / db

 

 

Vonóhorogra szerelhető kerékpártartó esetén:

2.000 Ft / db

2.000 Ft / db

 

 

Tetőcsomagtartó szettek esetén:

1.500 Ft / db

1.500 Ft / db

 

 

Hóláncok esetén:

1.500 Ft / db

1.500 Ft / db

 

 

Minden box esetén:

6.000 Ft / db

6.000 Ft / db

 

 

3.12 Külföldre szállítás

Ebben az esetben mindenképpen kérje kollégánk segítségét, mert a különböző országokba a szállítmányozó cégek más-más tarifával szállítanak!

 

3.13 A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

3.14 A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Visszaküldési cím: HEKKI Kft. – THULE Márkabolt 1042 Budapest, Árpád út 97.

 

3.15 Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

 

3.16 Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a Vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a Vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az Eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben van lehetőség, melyet az info@hekkikft.hu címen tehet meg.

 

4. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

 

4.1 Jogszabályon alapuló elállási jog

4.1.1 Az eljárás menete

A Megrendelő jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén:

1. a terméknek,

2. több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

 

A Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az Értékesítő köteles a Megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.

A Megrendelőt megilleti az a jog, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Megrendelő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Értékesítő részére. Ebből a célból a Megrendelő felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailben található linken kitölthető elállási nyilatkozat - mintát is, vagy innen is elérheti. A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 14 naptári nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Értékesítő részére.

A Megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben az Értékesítő e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Megrendelő elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Megrendelő az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Értékesítőnek.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe az Értékesítő a határidő számítás szempontjából. A Megrendelő levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Megrendelő elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Értékesítő 2. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Megrendelő a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék az Értékesítő címére történő visszaküldésének költsége a Megrendelőt terheli, kivéve, ha az Értékesítő vállalta e költségek viselését. Értékesítő azonban nem vállalja e költségek viselését. Az Értékesítőnek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Megrendelőt semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Értékesítő visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Megrendelő az Értékesítő által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Az Értékesítő jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Megrendelő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az Értékesítő a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Értékesítő, kivéve, ha a Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Az Értékesítő követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Megrendelővédelmi Hatóság honlapjáról.

4.1.2 A Vásárlót nem illeti meg az elállási jog:

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak.
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

 

4.2 A HEKKI Kft. által önként biztosított elállási jog

4.2.1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben foglalt kötelezettségeken túl a HEKKI Kft. a vásárlástól számított 15. és 30. nap között a fogyasztónak minősülő Vásárló számra elállási jogot biztosít az alábbi feltételekkel: a jogszabályi kötelezettséget (10.§ (2) bekezdése szerinti elállási jog) meghaladó időtartam alatt gyakorolt elállás esetén a fogyasztónak vissza kell juttatnia a terméket sértetlen, hibátlan állapotban összes tartozékával és eredeti csomagolásával együtt, továbbá a vásárlást igazoló eredeti számlát a HEKKI Kft. részére. A fogyasztónak minősülő Vásárló elállhat a szerződéstől az ügyfélszolgálati email címünkön, (info@hekkikft.hu), vagy személyesen Márkaboltunkban (1042 Budapest, Árpád út 97.) a 15. és 30. nap között anélkül, hogy bármilyen indokot kelljen adnia erre vonatkozólag, vagy az áru - ha a határidő lejárta előtt megkapta az árut - visszaküldésével.

 

4.2.2. A fogyasztó az elállási jogát a termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a

  • termék átvételének napjától számított 30 napon belül,
  • több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított személy az utolsó terméket átvette,
  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától számított 30 napon belül gyakorolhatja.

 

4.2.3. A szerződéstől elállás esetén, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni a HEKKI Kft.-nek. A fogyasztó köteles a termék visszaküldésének közvetlen költségét viselni, ezen felül egyéb költség nem terheli. A fentieken túl fogyasztó köteles megtéríteni az HEKKI Kft.-nek a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést. A HEKKI Kft. a termék árát az eredeti vásárláskor alkalmazott fizetési móddal megegyezően fizeti vissza (pl. bankkártyával történő fizetés esetén az összeg a bankkártyához tartozó számlára kerül vissza). A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. §-ában meghatározott kivételek esetén.

 

4.2.4. A 30 napos visszavételi akció keretében visszavett termékeknek az alábbi feltételeknek kell megfelelnie:

  1. sértetlen,
  2. hibátlan,
  3. ép,
  4. karcolásmente,
  5. elszíneződéstől mentes,
  6. szagmentes,
  7. tiszta, szennyeződéstől mentes,
  8. eredeti csomagolással kell rendelkeznie (nem szakadt, nem ázott csomagolás, normál felbontással járó sérülés elfogadott),
  9. összes eredeti tartozékával kell rendelkezzen (ami szintén ép, hibátlan, tiszta, karcolásmentes, szagmentes, elszíneződéstől mentes kell legyen).

 

4.2.5. A fogyasztónak minősülű Vásárló a 30 napos elállási jogával nem élhet különösen az alábbi esetekben:

  • a fent felsoroltak közül bármelyik kitételnek nem felel meg a termék

 

4.2.6. A 15-30. nap közötti elállás esetén a termék a HEKKI Kft.-hez történő visszajuttatásának költsége a Vásárlót terhelik.

 

5. Jótállás

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött Vásárlói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék Vásárlónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést az Értékesítő vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A Értékesítő jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíthet.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Értékesítő, vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

 

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Vásárló:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Értékesítőnek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Vásárlónak okozott érdeksérelmet.
  • ha a Értékesítő a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Vásárlónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Vásárló – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Értékesítő költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Értékesítő nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Értékesítőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Vásárló a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Értékesítőt terhelik.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 6. és a 7. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállás tehát nem érinti a Vásárló jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 9. pontban feltüntettettek alapján.

Ugyanazon hiba miatt a Vásárló kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárló a jótállásból fakadó jogok a 6. és a 7. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

6. Kellékszavatosság

A Vásárló az Értékesítő hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

A választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Vásárló közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Értékesítő csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Értékesítő nem köteles a Vásárló kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

 

7. Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Vásárló – választása szerint – a 6. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Vásárló a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

8. Szerzői jogok

 

8.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Értékesítő a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

8.2. A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Értékesítő előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Értékesítő előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

8.3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Vásárlónek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Értékesítő előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

 

9. Jogérvényesítési feltételek

9.1. Panaszügyintézés

Az Vásárló a termékkel vagy a Értékesítő tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Vásárlói Vásárlószolgálat (Vevőszolgálat):

Üzlet címe:

1042 Budapest, Árpád út 97.

Telefonszám:

06 1 789 1070 vagy 06 20 379 2320

E-mail:

info@hekkikft.hu

A Vásárló a termékkel vagy a tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogását 9.1. pont szerinti elérhetőségeken terjesztheti elő.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (üzletben) az Értékesítő azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Értékesítő a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt a Vásárlónak átadja,
  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt a Vásárlónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.

A telefonon közölt szóbeli panaszt az Értékesítő kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot az Értékesítő a Vásárlóval köteles közölni.

Az Értékesítő az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz a Vásárlóhoz eljusson. Ha a panaszt a Értékesítő elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát az Értékesítő köteles öt évig megőrizni.

Az Értékesítő a Vásárló által előterjesztett kifogásokat a 9.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.

9.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben az Értékesítő és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Értékesítővel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Vásárló számára:

Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve az Értékesítő üzletében elérhető. Az ide írt bejegyzésekre az Értékesítő 30 napon belül írásban válaszol.

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Vásárló eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve fordulhat az Értékesítő székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím:

3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési cím:

3301 Eger, Postafiók 440.

E-mail cím:

bekeltetes@hkik.hu

Központi telefonszám:

(36) 416-660 telefonszám 105 melléke

Fax:

(36) 323-615

 

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

Cím:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím:

1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím:

bekelteto.testulet@bkik.hu

Központi telefonszám:

(1) 488 2131

Fax:

(1) 488 2186

 

Az Vásárló lakóhelye (tartózkodási helye) alapján az alábbi linken elérhető békéltető testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Értékesítő köteles a Békéltető testületi eljárásokban részt venni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján.

Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat

Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

Bírósági eljárás. Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. rendelkezései szerint.

Amennyiben az itt olvasható Általános Szerződési Feltételeket tudomásul vette, akkor a webshopban történő vásárlás fizetési kötelezettséget von maga után!

Az Általános Szerződési Feltételeket PDF formátumban letöltheti az alábbi linkről: letöltés

 

Hekki Kft. csapata

Kiemelt THULE kereskedő

Elérhetőségeink
Márkaboltunk címe:
1042 Budapest, IV. kerület
Árpád út 97.
 

Márkaboltunk nyitvatartása:

H - P : 09.00 - 18.00
Sz : 09.00 - 13.00
V : ZÁRVA
 
Telefonos elérhetőségeink:
06 / 1 - 789 - 1070
vagy
06 / 20 - 379 - 2320
 
E-mail elérhetőségeink:
vagy
 
Megbízható Bolt Program

Fizetési lehetőségek

Üzletünkben: 

  - készpénzzel
  - bankkártyával
 
1042 Budapest, IV. kerület
Árpád út 97.
 
Web oldalunkon: 

  - bankkártyával

 

Házhozszállítás esetén:

  - utánvéttel
  - utalással
  - bankkártyával

Facebook
KATALÓGUSOK