Arra törekszünk, hogy a lehető legjobb online élményt biztosítsuk Neked, ezért sütiket használunk. A sütik egyszerű szöveges fájlok, amelyeket a számítógéped tárol. Ezek a fájlok biztonságosak és soha nem tartalmaznak bizalmas információt. Ha tovább böngészed weboldalunkat, feltételezzük, hogy szívesen fogadod az innen érkező sütiket. Ha szeretnéd, bármikor módosíthatod a sütikre vonatkozó beállításokat. Elfogadom
Termékek Menü
0
   

Garanciális feltételek

  Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

  Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, a terméket a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy újra tudjuk cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!

Az általunk forgalmazott termékekre az alábbi garanciális idők vonatkoznak:

  • THULE termékekre 2 év alapgarancia + kiterjesztett garancia ( részletek a Thule BringIt oldalunkon )
  • THULE hóláncok, 2015. őszétől König márkához tartoznak, így azokra 5 év garancia vonatkozik
  • GoPro és Drift sportkamerákra és kiegészítőikre 1 év
  • Valeo vezetést segítő rendszerekre 1 év
  • Exide személyygépkocsi akkumulátorokra 2 év
  • BoschVarta és QWP személygépkocsi akkumulátorokra 100 Ah alatt 2 év, 100 Ah fölött 1,5 év

  Az ettől eltérő garanciális idő az adott terméken van feltüntetve, illetve a mellékelt garanciális okmányokon szerepel. A jótállási idő kezdete a számla dátuma. Amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is! A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár.

  A szakszerűtlen kezelésből, nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra a jótállás nem terjed ki!
A HEKKI Kft.-t a termékkel kapcsolatos kárveszély csak a termék a futár részére történő átadásáig terheli.
A szavatosság nem terjed ki a szállítás alatt megsérült termékre!
A Megrendelő a terméket az átadáskor köteles tételesen ellenőrizni, mennyiségileg és minőségileg átvenni, és a hiánytalan, szerződésszerű teljesítést a fuvarlevél vagy a számla aláírásával igazolni. Ezt követően a HEKKI Kft. hiányosságra vonatkozó reklamációt nem fogad el.
    
  A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
  • A  nyugta vagy számla egy példánya
  • A termékhez mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY vagy a Hekki Kft. saját Jótálási jegye
  • A termék minden eredeti kiegészítővel (amennyiben vannak)
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

  A garanciális problémával cégünknek behozott termékeket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító beszállítóhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1 - 2 hét, de a szervízek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

  A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

  Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) telefon számán (bővebb információ, telefonszám, weboldalunk kapcsolatok menü pontjában).

  Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.

  Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szervíz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli cseréjét.

  A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
    
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

  A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja! A visszaküldés helye: THULE Márkabolt - 1042 Budapest, Munkásotthon utca 50-52.

  Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.

  Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon.

  A HEKKI Kft. az általa eladott termékekre a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt és garanciát (jótállást) vállal. A HEKKI Kft. szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban, és a mindenkor érvényes jogszabályokban (49/2003.(VII.30.) GKM rendelet) rendelkezései az irányadók.

Kiemelt THULE kereskedő

Elérhetőségeink
Márkaüzletünk címe:
1042 Budapest, IV. kerület
Árpád út 97.
 
 
2017. május 1-i nyitva tartás:
 
2017.05.01. hétfő
 
ZÁRVA !
 

 

Márkaüzletünk nyitvatartása:
H - P : 09.00 - 18.00
Sz : 09.00 - 13.00
V : ZÁRVA
 
Telefonos elérhetőségeink:
06 / 1 - 789 - 1070
vagy
06 / 20 - 379 - 2320
 
E-mail elérhetőségeink:
vagy
 
Megbízható Bolt Program

Fizetési lehetőségek

Üzletünkben: 

  - készpénzzel
  - bankkártyával
 
1042 Budapest, IV. kerület
Árpád út 97.
 
Web oldalunkon: 

  - bankkártyával

 

Házhozszállítással:

  - utánvét
  - készpénzzel
  - bankkártyával weboldalunkon

Facebook
KATALÓGUSOK