Arra törekszünk, hogy a lehető legjobb online élményt biztosítsuk Neked, ezért sütiket használunk. A sütik egyszerű szöveges fájlok, amelyeket a számítógéped tárol. Ezek a fájlok biztonságosak és soha nem tartalmaznak bizalmas információt. Ha tovább böngészed weboldalunkat, feltételezzük, hogy szívesen fogadod az innen érkező sütiket. Ha szeretnéd, bármikor módosíthatod a sütikre vonatkozó beállításokat.
Termékek Menü

Thule garanciális feltételek - Thule BringIt

 

A Thule nagy figyelmet fordít arra, hogy kivételes termékei minőségileg szigorúan tesztelve legyenek és így, garanciát vállalnak a termékek anyag - és gyártáshibáira egyaránt.

Thule BringIt Garancia:

Mi is az a Thule „BringIt”! A Thule garancia lefedi a gyártási hiányosságból, illetve sérülésből adódó hibákat. Csak rendeltetésszerű használatból eredő hiányosságokat, sérüléseket és színelváltozásokat lehet garanciális problémaként értékelni, a vásárlás dátumától számított 2 évig. A garancia kizárólag az első vásárlóra vonatkozik. A Thule „BringIt” garancia, számos egyedi joggal ruházza fel a vásárlót, de ezek nem ütköznek az érvényben lévő hivatalos jogszabályokkal.

Thule egyedi garanciális pontjai:

  • A Thule „BringIt” garanciális időn belül sérült termékeket a gyár megjavítja.
  • A nem javítható terméket, garanciális időn belül, kicseréljük.
  • Amennyiben nem tudjuk cserélni a terméket, felajánlunk hasonló értékben árucikket, vagy visszafizetjük az árát, amennyiben nem tudunk hasonló terméket biztosítani.

Nem tartozik a Thule „BringIt” garancia jogkörébe, ha a sérülés oka olyan esemény, amire a Thule nem tesztelte az adott terméket. Ezek közé tartozik például: nem rendeltetésszerű használat, túlterhelés, vagy ha hibásan, nem a használati utasításnak megfelelően használjuk, rögzítjük a terméket vagy annak kiegészítőit, alkatrészeit, stb... Nem terjed ki a garancia arra az esetre sem, ha a Thule termékek helytelen, nem megfelelő használata kárt okoz a felhasználó járművében, elektronikus eszközeiben, esetleg más személyben vagy más tulajdonába.

Thule kiterjesztett garancia:

A Thule kiterjesztett garanciája azon termékekre és kiegészítőkre vonatkozik, amelyeket a Thule gyárt vagy Thule márkanév alatt kerülnek értékesítésre. A kiterjesztett garanciát az első - eredeti - vásárló veheti igénybe. A garancia, termék típustól függően, kiterjed az anyag - és gyártási hibákból eredő problémákra. A garancia mindig a vásárlás napjától indul és az eredeti vásárlóra vonatkozik. Minden esetben ellenőrizze, hogy az adott termékre, milyen garanciális idő vonatkozik (Thule BringIt! garancia, plusz Thule kiterjesztett garancia).

A garanciális korlátozások és kizárások meghatározását a garanciális feltételek tartalmazzák. A Thule a garanciális hibákat (anyag – és gyártási hibákat), a garanciális idő alatt, orvosolja cserével vagy javítással (Thule határozza meg) munka és alkatrészköltség felszámítása nélkül (garanciális időn belül).

 

     Thule termék kategória

2 év BringIt garancia Kiterjesztett garancia Teljes garanciális idő

     Szállító eszközök és csomagtartók

     

               kerékpár szállítók

igen 3 év 5 év

               box-ok és kosarak

igen 3 év 5 év

               csomagtartók

igen 3 év 5 év

               vizisport eszköz szállítók

igen 3 év 5 év

               télisport eszköz szállítók

igen 3 év 5 év

     Sport és utazótáskák

     

               technikai hátizsákok

igen 1 év 3 év

               bőröndök

igen 3 év 5 év

               sporttáskák

igen - 2 év

               kerékpáros táskák és csomagtartók

igen 3 év 5 év

               télisport eszközök szállító táskák

igen  - 2 év

               kerékpárszállító bőröndök

igen 3 év 5 év

     Táskák és tokok

     

               városi hátizsákok és oldaltáskák

igen - 2 év

               laptop táskák és mappák

igen - 2 év

               telefon és tablet tokok

igen - 2 év

               fényképezőgép táskák és tokok

igen - 2 év

     Szállítóeszközök gyerekeknek aktív sportoláshoz

     

               kerékpáros gyerekülések

igen 3 év 5 év

               kerékpáros utánfutók és multifunkcionális hordozók

igen 8 év vázgarancia 2 év szövet / 10 év vázgarancia

               futóbabakocsik és sportbabakocsik

igen 8 év vázgarancia 2 év szövet / 10 év vázgarancia

               átalakítószettek

igen - 2 év

               kiegészítők

igen - 2 év

               gyermek háti hordozók

igen 1 év 3 év

     Lakóautók és lakókocsi kiegészítők

     

               Minden termék kategórián belül

igen - 2 év

 

Kitételek a Thule kiterjesztett garancia érvényesítéséhez:

  • Nem tartozik a kiterjesztett garancia jogkörébe, ha a sérülés oka olyan esemény, amire a Thule nem tesztelte az adott terméket. Ezek közé tartozik például: nem rendeltetésszerű használat, túlterhelés, vagy ha hibásan, nem a használati utasításnak megfelelően használjuk, rögzítjük a terméket vagy annak kiegészítőit, alkatrészeit, stb... Nem terjed ki a garancia arra az esetre sem, ha a Thule termékek helytelen, nem megfelelő használata kárt okoz a felhasználó járművében, elektronikus eszközeiben, esetleg más személyben vagy más tulajdonába.
  • A Thule kiterjesztett garanciális időszaka alatt felmerülő hibák közül az alábbiak nem esnek garanciális elbírálás alá: A mindennapi használat miatt adódó kopások, sérülések, elszíneződések, pl.: felületi kopások, bolyhosodások, cipzár hibák, csattörések, egyéb kiegészítők okozta sérülések (fék, gumi, elektronikus egységek stb.)
  • Nem tartoznak a kibővített garancia alá azon sérülések, szakadások, melyek a nem rendeltetésszerű használat miatt keletkeztek a terméken, pl.: kivágás, lyukadás, szakadás a szöveten, kozmetikumok miatti elszíneződés, és felületi elváltozások.
  • Nem vonatkozik a kiterjesztett Thule garancia alá, ha a termék a reptéri vagy más szállítás miatt sérül, rongálódik meg (pl.: nyomás hatására kialakult sérülések, vágások, szakadások, a szöveten. A kerék, vagy a kihúzható fogantyú sérülése).
  • Amennyiben a szállítás során (pl.: repülő, vonat, busz stb…) sérülés jelentkezik a bőröndön, ebben az esetben a szállítmányozóval szemben kell követeléseit érvényesítenie.
  • A terméket, garanciális ügyintézésre a vásárlás helyére kell visszaküldeni, melyet a vásárlónak a kötelessége megtenni. A postázás költségeit a vásárló viseli.

 

Kérdések esetén állunk rendelkezésükre: info@hekkikft.hu

 

Hekki Kft. csapata